Isnin, 5 Mac 2012

Spray the grille ler

Minggu lepas, camne saya buleh terpikir ntah nak spray chrome line kat grile CRV saya jadik warna hitam. Mungkin sbb tgk gambar CRV lain yang ada buat camtu, nampak cam lawa la pulak. Lagipun chrome tu hampeh pun......
Pastu weekend lepas, singgah kedai hardware beli spray kaler flat black....RM6....

Mula2, bukak grille tu. Kalau nak tau cara bukak grille CRV 2nd gen nih, buleh rujuk entry saya yg lepas nih.

Gambar atas: Rupe grille asal 

Gambar atas: Chrome yang telah siap sedia untuk disunatkan 

 Gambar atas: hampir siap dah...

Gambar Atas: Chrome yg dah siap spray dan dipasang pada grille kembali. 

Gambar atas: rupa bila dah siap... 

Gambar atas: rupe dr sudut lain

So camne?apa pendapat korang......pendapat saya?...hmm...hampeh tak lawa pun. Sebabnye kete dah kaler hitam...kalau kete kaler lain mungkin nampak lawa la. Kalau warna hitam camni, baik saya spray kaler yg tak sama hitam mcm grey ke, putih ke....tapi nak buat camne, dah siap dah pun...next projek, blackout headlights hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...