Jumaat, 9 Julai 2010

Saya yang tersangkut


Beberapa hari ni saya memang tak ada idea nak tulis apa yang blog. Bukannya otak kering, tapi sesuatu yang buat saya kering. Oleh sebab itulah beberapa hari ni saya hanya menulis mengenai sesuatu yang saya baca di internet sahaja. Habis itu selama ini bagaimana pula saya mendapat idea?
Semuanya kerana kamera digital saya. Kamera saya ini merupakan sumber inspirasi saya. Sebabnya, apabila saya terlihat sesuatu yang menarik, saya akan mengambil gambar perkara itu dan tuliskan diblog ini. Untuk itu, saya akan sentiasa meletakkan kamera digital saya di dalam kereta. Tetapi, sejak beberapa minggu ini, bateri kamera saya ini telah pun habis dan saya tidak tahu kemana hilangnya pengecas (Charger) bateri kamera saya ini. Oleh itu, apabila datang idea untuk menulis, ketiadaan kamera buatkan saya buntu. Pagi ini setelah dicari cari, akhirnya saya telah pun menjumpai pengecas bateri kamera saya yang di letakkan di bilik R&D di opis saya. Terlupa pula yang saya yang tinggalkan di situ bila kali terakhir menggunakannya. Maka lepas ni buleh la melaram kembali dengan kamera ini huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...