Selasa, 14 Disember 2010

Glove entry

Sebelom mulakan perjalanan pertama dengan encik Montana dulu, saya ada beli glove ngan lampu beskal. Beli kat kedai beskal kat Taman Wangsa Melawati..masa tu pun kebetulan nak pergi amik wife balik kerja kat Wangsa Maju, singgah jap beli barang2 tuh. Glove tu saya amik yang half finger punye dengan tujuan senang nak korek hidung....eh bukan...senang nak pegang mende lain walopon tak payah bukak glove. Sekali ngan glove tu, saya nak beli lampu beskal...pastu tokey kedai tu offer saya lampu beskal depan belakang sekali ngan meter basikal RM150 jek...nak ikutkan kalau beli meter saja pun dah nak dekat seratus, so yang ni kira murah dah la nih. cuma meter tu model lama la kot...tapi pedulik hapa saya asalkan buleh gerak....angkat je la lampu ngan meter tu satu set.
Glove yang dibeli..barang murah jek

Kotak berisi set lampu ngan meter....lampu dah pasang kat beskal dah masa amik gambar nih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...